Administrativ Koordinator
– ”Firmaets omdrejningspunkt”
Hvem er Foss Europe?
Foss Europe er en mindre handelsvirksomhed beliggende med kontor og lager centralt i Odense. Virksomheden, der er solid og kendt i branchen som markedsleder indenfor røgalarmer og dørklokker, har senest lanceret et intelligent Smart Home koncept. Virksomhedens produkter sælges primært via grossister og forhandlere, både online og i fysiske butikker.
Jobbet
Vi oplever stigende efterspørgsel efter vores produkter og har ambitioner. Derfor søger vi nu en kollega, der brænder for at yde en god service til kunder og kolleger i dagligdagen.
Du får en central rolle i den administrative del af virksomheden, og dine primære opgaver er:
- Ordrehåndtering, forsendelseskoordinering og udarbejdelse af oplæg til nye kunder
- Oprettelse og vedligehold af produkt- og stamdata
- Lettere bogføring, bilagshåndtering og administrativ assistance
- Optimering af det administrative set-up, bl.a. i form af digitalisering af lagerstyring og bogføring i E-conomics (i samarbejde med eksterne konsulenter)
Du får 2 primære kolleger på kontoret i Odense, som begge ofte er ude af huset hos kunder, og hvor du udgør baglandet og den stabile support, omdrejningspunktet i dagligdagen.
Jobbet er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, men vi er også åbne for reduceret eller fleksibel tid.
Om dig
Din uddannelse er ikke afgørende, men det er vigtigt, at du trives i en hverdag med både faste og uforudsete opgaver – og ikke mindst at du kan lide at servicere kunderne. Du griber naturligt de ad-hoc bolde, du møder, og du hjælper kunder og kolleger videre med et smil.
Din arbejdsstil er struktureret, velorganiseret og du er god til at bevare overblikket. Du har en proaktiv og effektiv tilgang til opgaverne, der betyder, at du kan jonglere med både projekter, faste rutineopgaver samt her-og-nu opgaverne.
Brancheerfaring er ikke en forudsætning for at udfylde jobbet, da vi sørger for en god oplæring. Vi lægger dog vægt på, at du er en erfaren bruger af IT-systemer herunder E-conomics og at du evner at sætte dig ind i e-commerce og andre digitale løsninger.
Mulighederne
Vi lover dig, at det ikke bliver kedeligt! Der er mange ting i gang, og du får et utal af muligheder for at supportere og hjælpe os med at sætte tingene i system, komme i mål med både dagligdagens opgaver og den videre udvikling af vores virksomhed. Du får også muligheder for at sætte dit fingeraftryk på vores administrative set-up, og dermed bidrage til at arbejde smartere.
Vi har fart på og der er ikke langt fra tanke til handling hos os – Du vil opleve et godt sammenhold, humor og et uformelt samarbejde, hvor alle er i øjenhøjde. Lyder dette som det helt rigtige job for dig? Så lad os endelig høre fra dig så hurtigt som muligt. Sende os din ansøgning og dit CV herunder, eller kontakt os på telefon
4010 3411, hvis du har spørgsmål.